Extra mums idag :)

Var nere i affären nyss för att köpa cigg och kaffe till älsklingen. Gick förbi den laktosfria hyllan för att kolla lite och såg att det kommit en ny smak från Valio Laktosfri så jag ville bara testa. Smaken är Hjortron Äpple och det lät så gott.

Sedan har jag kollat in Oatlys havredryck med smak av Apelsin Mango rätt länge men inte vågat testa, men nu tog jag steget och ska smaka den. Hoppas den är lika god som dom små havredryckerna, med Äpple/Grönt Te och Jordgubb/Skogsbär, älskar dom. Men den med Äpple/Grönt Te är godast.

Så nu ska jag ta fram ett glas och smaka på drycken, yoghurten får vänta tills i kväll. Då ska jag mysa till det och då hoppas jag verkligen den är lika god som den låter.



Yoghurten ser verkligen god ut, eller det låter gott i alla fall


Hoppas den är så god som den verkar och lika god som sina tvillingarna


Nu ska det smakas och mysas


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-21 @ 17:40:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: mikaela

hej!

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra!

2010-12-21 @ 22:50:04
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej, angående den vegetariska salamin...

På min ICA Maxi har de en speciell del för veggoprodukter bland kyldiskarna. Där finns t.ex. tofubiffar och tofukorv, sojapålägg mm och där hittade jag den. Den är alltså kyld, inte fryst.

Hoppas att du hittar den. Åt den nämligen idag igen och jag börjar verkligen gilla den skarpt! :)

2010-12-23 @ 12:52:02
URL: http://vegoinspira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"