Dålig update..

Jag är verkligen otroligt dålig på att uppdatera där. Men det ska bli ändring på det, jag ska börja skriva mer i bloggen igen, har bara haft mycket att göra den senaste tiden. Håller på att göra det riktigt mysigt i lägenheten och pysslar omkring, sedan kollar jag igenom Ghost Whisperer för att komma i fatt där älsklingen är. Så mycket av tiden går till det. Sedan städar jag, eller små plockar om dagarna när älsklingen är på praktik. Så tänker inte på att skriva här.

Tänkte tipsa om en underbara blogg med en söt och väldigt inspererande människa. Baambis blogg tänkte jag att ni borde skicka in en liten sväng på och om ni gillar den, vilket ni borde göra för den är toppen. Man får så mycket insperation och man vill verkligen börja skapa sina egna saker, göra det man är bra på. När man ser hur underbara och vackra bilder det finns på bloggen.



Bilden snodd från bloggen :)


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Bambi

men åh taack så mycket :D

2011-03-28 @ 15:31:57
URL: http://baambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"