Series and tea, the shit<3

Håller på att kolla igenom alla säsonger av Sex and The City. Har kollat igenom hela första säsongen och är en bit in på andra :) Samtidigt tittar jag på Glee, men vill inte att det ska ta slut. Det är bara för bra, kom med en andra säsong NUUUU! Och fler än så :) Sedan ska jag kolla i kapp älsklingen med Ghost Whisperer, han är på säson 5. Men det ska nog inte bli så svårt nu när han börjar praktisera :) När jag ser serier så dricker jag mängder av tea, det är liksom det ultimata, att se serier i mängder, flera avsnitt på rad och dricka tea. Kärlek i massor<3






Nu ska jag ta och sova, godnatt ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"