ångest rädsla gläjde.

I morgon börjar skolan igen, efter ett bra uppehåll. Känns på sätt och vis bra, få något att göra. Men tycker verkligen om att umgås med min älskling 24/7.. Men någon gång så måste någon av oss göra något annat om dagarna. Så det är lite ångest blandat med detta. Gråter lite för att jag inte gillar tanken på att åka ifrån honom, men jag måste ju och jag vet att det kan vara lite bra för oss att vara ifrån varandra ibland. Men jag kommer ju hem till honom på kvällen igen och får somna bredvid honom och vakan bredvid honom, lyckligare än så kan jag nog inte bli. Eller kan ju blir lyckligare om jag får vara med honom varej sekund av min vakna tid, och min sovande tid med för den delen. Men vet att det inte kan fortsätta vara så, men huvudsaken är ju att den tiden jag inte är i skolan eller på bussen, får jag vara nära min älskling. Kommer ju alltid hem till honom efter skolan, det känns väldigt bra. Älskar honom otroligt mycket, min vackra underbara fästman.

Ska fortsätta se på Die Hard med honom och sedan blir det dags att sova.. Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"