Indiska har snygga saker.

Kollade runt lite på Indiska och kollade runt lite. Ibland har dom så otroligt snygga saker, kan gå i en av deras affärer och i alla fall hitta en sak som är otroligt vacker. Sist jag var inne i en av deras butiker var för runt ett år sedan, vilket jag tycker är riktigt synd. Kanske ska smyga förbi deras butik i Jönköping när jag är i närheten nästa gång. Hoppas dock det blir snart för jag är riktigt sugen på några av deras grejer som visas på deras sida.


Dessa två dukar tycker jag är extremt fina, skulle verkligen passa på linneskåpet som står i vardagrummet, skulle verkligen vara otroligt fint nu när våren är på väg.


Dessa två skålar skulle passa i bokhyllan ute i vardagsrummet, för att tas fram till mysiga kvällar så man kan ha godis eller nötter i dom. Tycker verkligen att dom är otroligt snygga.


Dessa två lyktor skulle jag nog placera i sovrummet eller någonstans i hallen för att sprida lite ljus och värme. Skulle jag dela på dom skulle jag ha den lila i sovrummet och den blåa i vardagsrummet. Skulle nog bli otroligt vacket, har det utplacerat i huvudet ;)


Dessa två saker skulle jag ha i sovrummet, dena lilla asken skulle finnas i bokhyllan med diverse smycken och fint i och stjärnan skulle jag hänga i fönstret. Extremt vackert.


En sista liten men så vacker sak, som jag inte riktigt vet vart den skulle göra hemma, men skulle nog alltid hitta sina lilla speciella plats i min och älsklingens hem. Så otroligt vacker lykta.

Det var nog allt för idag. Orkar inte skriva mer, nu ska jag bara kolla runt och hoppas att jag kommer på något roligt att göra medans mina vackra fästman badar lite.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"