Shoppingen igår.

Igår var jag som sagt och handlade på Erikshjälpen i Vimmerby, men min mor. Jag handlade för 370:- och tycker att jag fick många vackra saker. Jag sprang ut i lägenheten igår och fotograferade dom, men en del bilder var inte bra så fick ta om dom idag. Men nu har jag nog fått med allting så tänkte visa lite vad jag hade shoppat :)

Ett plåthjärta med värmeljushållare inuti och ett vackert svart snöre till

 

En bricka med tre värmeljushållare i olika storlekar

 

Krukor med julstämning

 

Tre mysiga gardiner

 

En fantasytavla som hänger i sovrummet

 

En flaska format som ett hjärta med mysiga saker i och rosendoft om man öppnar

 

En hushållspappershållare och en ljusstacke som passar servetthållaren

 

En korg till min älskade pojkväns söta son Alex

 

En kruka formad som en kälke

 

En till fantasytavla som sitter i Alex rum

 

Och två söta halm grisar



Sedan kan jag ju ha glömt något men det ska vara allt. Ska fortsätta med att sätta upp julgardiner nu och sedan ikväll kommer fler bilder på hur julpyntingen har blivit. Ska låta Alex spela World of Warcraft nu för han verkar lite uttråkad och jag ska pyssla vidare. Älsklinge sover för att han är sjuk. Skriver mer ikväll.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"