Vart tog Sexuellt vägen?

Satt och kollade runt på nätet när det plötsligt slog mig att jag blev sugen att se programmet Sexuellt som brukade sändas på ZTV. Så jag googlade på det och fann inte mycket, men några avsnitt på youtube. Jag tänkte försöka ladda hem det, men ingen sida har det och söker man på google kommer det bara upp "jag blev sexuellt utnyttjad av min mamma torrent" och det är inte vad jag söker. Jag undrar vart detta programmet tagit vägen och varför man inte kan få tag i det någonstans. Jag älskade detta programmet och för att inte tala om den snygga programledare Katrin Zytomierska. Jag vill ha tillbaka programmet i alla fall kunna ladda ner gamla avsnitt någonstans. Dessutom eftersom det sändes på ZTV borde det finnas på deras hemsida, men den kan man inte komma åt längre. Jag blir deprimerad, varför försvinner dessa underbara program och ersätts med skit? TA TILLBAKA SEXUELLT!

Nu ska jag återgå till YouTube och kolla på det lilla som finns och njuta av detta underbara program några sista gånger, snart försvinner det väl från YouTube ocskå =(

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"