Vår i luften..

Har dom senaste dagarna känt att det är vår i luften och jag tycker det är underbart. Längtar tills det blir varmare ute så man kan vara ute lite mer. När jag och min älskade fästman var ute och gick med hunden igår kväll så gick vi förbi skogen. Jag kände helt plötsligt hur det luktade skog. Och inte bara skog, utan som det gör på våren, på en vårkväll. Det var så härligt att känna den lukten igen, tyckte verkligen det var så mysigt. Det luktade nästan lite som en sommarkväll, men bara små inslag av det. Kände verkligen hur skönt det var att våren snart är här.

 

Dock när vi gick ut i morse med hunden hade det snöat och jag blev lite deprimerad. Vill att våren ska komma nu. Snön ska försvinna och det ska blir fint väder och varmt ute. Verkligen trist när man hade börjat få vårkänslor.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"