Inredning är kärlek.

Jag funderar starkt på att köpa in lite saker som kan göra städning och soteringa mycket roligare. Jag kollade runt lite på de sidor jag har med inredningssaker på och hittade hur snygga saker som helst, med lite hjälp av någon blogg jag också läser. Tycker det är så otroligt roligt att få något att inreda och eftersom mina älskling inte har något emot att jag gör det som jag vill, utan bara tycker det ser bra ut. Så blir det hela ännu roligare.

Har tänkt köpa in dessa saker när jag eller min älskling har råd med det hela.



Skriver mer senare när jag har snott tillbaka datorn från min pojkvän och sett några avsnitt av Medium, kanske något av The Rachel Zoe Prodject, kanske kollar första avsnittet och Skins US och ser om det är något att och om det kan vara lika bra som Skins UK.. :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"