creative motherf*cker ;)


Idag kände jag för att vara lite kreativ eftersom jag låg i sängen och kom på denna raden, "tea is my theraphy, my love, my drug" och ville göra något kreativt med den. Så jag satte på en katrull vatten, fixade te och drog fram min älskade kamera. Sedan när jag plåtat några bilder jag blev nöjd med var det bara att gå in på älskade Picnik och redigera lite och lägga på min lilla text. Känner att detta verkligen blev något vackert, det är så jag känner när jag dricker te. Sedan har jag skaffat mig en tumblr sida, som jag lägger upp lite intressanta saker på ibland. Så ni kan väl checka in där. Länken finns där nere under nästa bild.

Puss&Kram


http://hannahsommansson.tumblr.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"