Julpynt är massor med mys.

Jag älskar att julpynta, det har jag nog alltid tyckt. Jag har alltid älskat glitter och då är det underbart med en högtid där du får ändvända hur mycket glitter du vill, nästan i alla fall, utan att folk tror du är galen. Så nu när jag bor hos min älskade pojkvän så har utnyttjat det lite mer, jag har satt julglitter runt dörrarna och på gardinstången i sovrummet. Som tur är tycker min pojkvän det är lika mysigt som jag och han älskar färger, så jag får ha massa olika färger på glittret. Jag är en lycklig människa helt enkelt. Jag sprang runt i morse och tog kort på det mesta av julpyntet, kanske har glömt en liten del, men då får det vara utanför. Så jag tänkte lägga upp bilder nu på det julpyntet jag har fått upp just nu och kommer det mer så får ni se det då.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag har jag då varit hemma Vimmerby för att gå till psykologen och fortsätta min utredning om AD/HD, jag satt i 2 och en haltimme för att göra olika uppgifter. Jag ska tillbaka en eller två gånger till för att fortsätta med tester, det känns lite segt, men det komemr bli skönt att få ett svar till slut. Efter det var jag på Erikshjälpen med mamma och handlade saker för 370:- och det var lite allt möjligt från vardagliga saker som är för året runt, till lite mer juliga saker. Jag har fotograferat detta också, men detta lägger jag upp i morgon eftersom jag snart ska krypa ner i sängen och mysa med min älskling. Nu ska jag ut och rasta min underbara och söta hund Brolle samtidigt som min älskade pojkvän ska röka. Skriver mer i morgon när jag vaknat och krypit ur den varma sköna sängen. Som avslut kommer en bild på min älskling och Brolle.

 

Godnatt pussar och kramar till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"