Vår vår, härliga vår!

Idag var jag uppe på min sambos jobb i 2 timmar och kollade runt, mest på krukor eftersom det var billiga priser, 1:- styck och det fanns massor. Köpte 17 stycken, fast 5-6 stycken är till mina kära mor, eftersom jag snodde med krukor hit när jag tog mina blommor från mitt gamla barnrum. Så hon ska få tillbaka några vackra krukor. Hittade tre krukor med kryddnamn på: Dill, Gräslök och Oregano. Ska bli så mysigt att så lite fint och slippa sätta ner glasspinnar med text på. Sedan hittade jag en liten "låda" i som en kruka som det står "vintage" på och i den hade jag tänkt sätta lavendel, för det skulle passa så bra och det kommer dofta ljuvligt. Jag bara älskar att våren är på väg, för jag får så mycket glädje och jag längtar efter att få plantera massa vackra blommor.


Här är dom vackra kryddkrukorna.



Ska ha lavendel i denna.                          En mysig somrig väska jag hittade.

Hittade en otroligt fin kinesiskt kruka, tyckte den passade så bra i bokhyllan.


En fin bild på en Amaryllis som ska hänga ute i hallen.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"