Snacka om slump.. :)

Häromdagen köpte jag och min älskling en ny paket med rökelse. Hade att välja mellan Citron och Jasmine. Jag fick välja enligt honom och tog Jasmine, bara för att det verkade vara nice. Sedan tände vi en i förrgårskväll och det var en underbart doft att somna till. Så vi tände den sista halva som var kvar i går kväll, somnade lika bra då. Så tänkte jag att jag söker på blomman för att se mer hur den ser ut och inser att det är en buske. Så jag söker på busken och får till min stora förvåning upp massor med bilder på min favorit buske hemme i mina morföräldrars trädgård, visste inte var det var för någon innan bara att det doftade underbart. Så nu har jag av en slump fått reda på att min favorit buske (blomma på buske) råkar vara Jasmine. Så ska be mormor om några skott av deras buske att plantera på den lilla tomten jag och älsklingen ska be om att få.



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"