Yves Rocher, tummen ner!

Jag hade beställt varor ifrån Yves Rocher i samband med ett erbjudande för cirka tre veckor sedan. Idag fick jag brev om att det erbjudandet gått ut och att dom ska skicka liknande varor till mig. Vadå liknande varor till mig? Jag beställde för tre veckor sedan, inom de tio dagarna som det stod och får inte ens de varor jag ska ha. Vad är detta för något? Jag vill inte ha några liknande varor utan jag vill ha det jag beställde, snacka om dålig stil. Ringde och kärringen i telefon sa bara att hon kan inte hjälpa mig för att dom inte fått beställningen förns nu. Men hallå vad har dom hållit på med de senaste tre veckorna då? Slappat eller vad? Jag är så sur på dom, skrev att dom kan ta tillbaka varorna och skriva bort allt som har med mig att göra. Vill inte ha mer post eller mail ifrån dom och tänker absolut inte beställa därifrån något mer. Dom kan köra upp sitt jävla företag i röven!!!!!

Jag slår vad om att det finns bättre företag fär ute, med bättre varor och som dessutom har trevligare personer som jobbar på kundtjänst. Så jag ska leta vidare och jag lovar att jag kommer hitta ett bättre. Så tummen ner för Yves Rocher, ni kan fara åt helvete..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"