Längtar efter våren.

Jag var nyss inne på en av alla mina sidor och hade fått ett gästboksinlägg om att våren är efterlängtad. Och det känner jag verkligen att den är. Jag svarade såhär:  Ja verkligen. Längtar tills det blir väder att vara ute och fixa min nya trädgård :) Den ska bli så mysig och fin. Känns underbart att få börja om från noll, göra hela trädgården som jag vill ha den :) Kommer blir mycket att göra och det känns bra :)

När jag läser det igen för att se så det inte står något fel känner jag mig väldigt gammal. Liksom det känns som att det är en konstig sak att längta efter i min ålder. Men det känns verkligen så rätt, att det är vad jag vill göra med våren. Jag vill fixa en vacker trädgård och en vacker lägenhet med. När älsklinge har varit nere på Onsdag och kollat hur mycket tomt vi får, ska jag rita en lite skiss och se hur jag ska göra saker och ting. Det ska bli så vacker, med mycket blommor och grönska. Känner mig levande när jag får göra saker som får mig att må bra. Trodde inte livet kunde känna så här underbart.

Nu ska jag bädda sängen och lyssna på Syster Sol - Mad Mad Mad (högerklicka och "spara länk som.." så får ni låten) och kolla även in videon på här, den är så mys. Sedan ska jag ta hand om disken.


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"