Tävlar om smink från TiKEi :)

För ett tag sedan hittade jag en sida på nätet som heter TiKEi, den sidan har naturligt smink och även prover man kan beställa hem som inte kostar mycket allt och jag blev så sugen. Dock har jag inte haft råd att ta hem, men printade min sida så jag skulle komma ihåg vad jag var intresserad av. Tycker deras smink verkar värt pengarna och jag tycker inte det är dyrt alls.

Läser en blogg där det var tävling om smink därifrån och jag tänkte direkt att jag måste tävla om detta, för jag är så sugen på att testa deras produkter, så att jag kanske kan hitta natuligt smink att byta ut mitt mot. Använder inte smink så ofta så går inte åt så mycket, så skulle verkligen vara värt det. Håller tummarna att jag vinner för jag skulle bli så glad.



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"