Nya sköna tider!

Antar att det inte är många som läser min otroligt tråkiga blogg, men om det mot förmodan skulle vara någon som läser den så säger jag nu hejdå..!

I alla fall till blogg.se, eftersom jag känner att denna bloggen kräver för mycket tid när det gäller design och annat liknande så har jag bestämt mig för att flytta min kära blogg till Blogspot istället. Där kan jag lägga ner mer tid på att skriva eftersom att designa där går mycket fortare. Så bye bye blogg.se och tack för allt och dom åren jag haft dig som vän (några olika bloggar).. Härdanefter kommer Blogspot vara min nya trogna vän.

Så vi ses där alla snyggingar.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
oncontextmenu="return false"